HTML

 

">

Bemutatkozás

Ez a blog válaszokat keres a miértekre, amik mindenkiben megfogannak. Nem az ellentétekre, hanem a hasonlóságokra hívja fel a figyelmet. Nem elválaszt, hanem egyesít. Hiszen mindannyian egyek vagyunk, egy végtelen nagy és értelmes multiverzum részei. Akik most, ebben a pillanatban egy Föld nevű űrhajóban száguldunk az emberi elme által ismert Univerzumban.

Facebook

Twitter

Oldallátogatottság

Friss topikok

Címkék

adó (1) agresszió (1) álom (1) amerikai álom (2) Ángyán József (1) áramlás (1) árvíz (3) árvízi védekezés (1) bank (2) bizalom (1) boldogság (1) brokerbotrány (1) családon belüli erőszak (1) demokrácia (2) diktatúra (2) diktatúra kiszolgálói (2) egzotikus fürdőhely (1) elemzés (3) emberi tulajdonságok (1) empátia (1) energiacella (1) energiahatékonyság (1) epigenetika (1) értékrend (5) érzelem (1) félelem (3) filmkritika (2) földtörvény (1) függőleges kert (1) gazdaság (2) gazdasági válság (6) hagyományos média (1) halálfélelem (1) hazugság (2) hitel (2) hitvilág (2) homoszexualitás (1) Horvátország (1) hó fogságában (1) ideghálózat (1) ikertornyok (1) infláció (2) ismeretlen (1) kamat (2) képmutatás (1) kísérlet (1) kitelepítések (1) klientúra (1) klimaváltozás (1) koncert (2) kőolajcsúcs (1) környezeti katasztrófa (1) korrupció (2) közösség (4) közösségi média (1) központosítás (3) kulisszatitkok (1) kutatás (2) lehallgatás (1) lélek (1) lentről felfele építkezés (1) maffiacsalád (1) márc. 15. (1) másság elfogadása (1) megbontó felfedezés (1) melegfelvonulás (1) mellrák (1) Nagy Testvér (1) nemzeti egység (1) nőgyűlölet (1) nők bántalmazása (1) nők közösségformáló szerepe (1) nyájszellem (3) nyaralás (1) olajcsús (5) olajhiány (1) olajpala (1) önhipnózis (1) önszerveződés (2) önzetlen segítség (1) önző gén (1) Orbán Viktor (6) összeesküvés elmélet (2) palagáz (4) parlamenti képviselő (1) parlamenti választások (1) pénz (2) pofon (1) politika (1) propaganda (3) pszichológia (2) pszichológus (1) robbantás (1) sokkos állapot (1) Szaúd-Amerika (3) Széles Gábor (1) szerelem (1) színjáték (1) társadalmi változások (1) természet (1) terrorizmus (1) titkosszolgálat (1) tolerancia (1) totalitárius rendszer (1) unortodox politika (1) választás (1) választások (2) változás (1) Valutaalap (1) városszépítés (1) végtelen nővekedés (4) vezető olajexportör (1) villamos (1) vízcsúcs (1) Yanni (1) zene (1) Címkefelhő

Utolsó kommentek:

Az talán kimaradt a fejtegetésből, hogy a magyarok saját elkövetett hibáikért minden esetben másokat okolnak, ami ha nem tartalmazná a saját fajtájukat is, tiszta rasszizmus is lenne. Va!ójában. -és nagyon helyesen- egyáltalán nem érzik a nyugathoz tartozóknak magukat / csak addíg amíg anyagi hasznot látnak benne/ Ilyen erős mint az utóbbi időben sohsem volt az ősmagyar / vagy annak vélt/ emlékek, szokások tisztelete,majmolása. Teljesen elrugaszkodnak a történelmi tényektől, úgy hisznek benne, mint mások az Ó- Testamentumban. Olyannyira nem is akarnak a modern, megújuló világhoz tartozni, hogy a liberelizmust is ennek okán tették szitokszóvá. Már régóta korrupt az egész nép, hiszen már a szocializmusban gyakorolta a 10%- os mutyizást, és ezt természetesnek vette akkor, és ma is,ezen nem akar és nem is fog változtatni. A hitgyakorlás a városi magukra maradt időseket és a falvakban élőket,; képmutatás. Nem lehet egyszerre a sámánnak és a papnak is hinni. Az a nép amely már a szkítáktól, hunoktól, stb. is származtatja magát, ott már teljes a zűrzavar a fejekben, és ebből nem is látok kiutat.

Bejegyzés: A magyarok értékrendje
@Cifu78: Miért nem fűtik? A forgalmit is fűteni kell, akkor ez miért marad ki?

Bejegyzés: Budapest Észak-Déli Regionális Gyorsvasútja ("5-ös és 6-os metró")
@netrunner71: most már biztos, tényleg fogyatékos vagy. Igen az irodai munkák nagy része otthonról is elvégezhető, csak a begyepesedett munkáltatók, és a csesztetést hobbiszinten végző kisfőnökök miatt ez ebben az országban nem elterjedt.

Én is azért ingáztam be egy irodába, hogy az ottani gépről táveléréssel, a szerveren végezzem a dolgomat, mert a begyepesedett vezetés képtelen volt felfogni, hogy ezt otthonról is lehet csinálni. Sikerült felfogni?

Ha nem lennél ilyen sötét látnád, hogy a számítógépes munkákat bizony otthonról is lehetne csinál, ha nem hozzád hasonlóak döntenének erről :)

Bejegyzés: Budapest Észak-Déli Regionális Gyorsvasútja ("5-ös és 6-os metró")
" A legtöbb ember nem azért ingázik mert ilyen munkákat végez. Hanem azért, mert otthonról is végezhető irodai munkát végez. "

Tehát azért ingázik, mert otthonról is végezhető irodai munkát végez.
Mi vaaaan?
Ki is a fogyatékos, picinyem?

Bejegyzés: Budapest Észak-Déli Regionális Gyorsvasútja ("5-ös és 6-os metró")
@netrunner71: te értelmi fogyatékos vagy? A legtöbb ember nem azért ingázik mert ilyen munkákat végez. Hanem azért, mert otthonról is végezhető irodai munkát végez. Nem lehet mindent otthonról végezni, csak a mai munkák 50%-át... az már is feleződő forgalom.

Bejegyzés: Budapest Észak-Déli Regionális Gyorsvasútja ("5-ös és 6-os metró")
@Fodor Balázs: a luxust azok akarják, akik beköltöznek a város közepére, hogy minden egy köpésre legyen. Ennek ára van, a város mindig zajos, és büdös :)

Bejegyzés: Budapest Észak-Déli Regionális Gyorsvasútja ("5-ös és 6-os metró")
@WLaci: Aha, tényleg.

A pék e-mailben küldi neked a reggelit.
A tej szintén elektronikus úton jut el hozzád.
A gázkészülék szerelő küld egy frissítést a cirkódra és már működik is.
Ha villany problémád van csak reseteled a rendszert és telepíted az új firmwaret.
A hentes rar-ban tömörítve juttatja el pendrive-n a karajt a rántott húsodhoz.
És még sorolhatnám.
Tudomásul kellene venni, hogy nem lehet mindent otthonról intézni, és ha nem lennének ilyen az általad mélyen lenézett elmaradott foglalkozások akkor te szépen éhen halnál mert még egy biztosítékot sem tudsz kicserélni ha elmegy az áram.

Bejegyzés: Budapest Észak-Déli Regionális Gyorsvasútja ("5-ös és 6-os metró")
@WLaci: Ja, szerinted több száz éve élek és tudom milyen volt pár évszázaddal ezelőtt??? Ez komoly? Honnan kellene tudnom? Volt tömegközlekedés meg ingázás pár száz évvel ezelőtt? És te hány éves vagy, hogy tudod, hogy pár száz évvel "lemaradtam"? Mihez képest maradtam le, aki már azt sem látta, hogy milyen volt a '80-as években Budapest (tehát még oda se tudnék "visszamenni")?

Bejegyzés: Budapest Észak-Déli Regionális Gyorsvasútja ("5-ös és 6-os metró")
@Fodor Balázs: Te ilyen kommunista vagy? Szerinted luxus családi házban lakni? Ne beszéljünk már marhaságokat...

A mai kvalifikált munkakörök nagy része távolról is ellátható, maga a nagyvárosi struktúra az, ami elavult mára. A tömegközlekedéssel együtt. Minden normális ember kertes családi házban akar lakni panel, vagy akár társasház helyett.

Bejegyzés: Budapest Észak-Déli Regionális Gyorsvasútja ("5-ös és 6-os metró")
A pesti északi ág helyett sokkal érdemesebb lenne a 16-17-18 kerületeket rendesen bekötni metróba.
(nem lakom arra...de nem is fogok pont ezért mert reménytelen idő onnan rendesen beérni. )

Bejegyzés: Budapest Észak-Déli Regionális Gyorsvasútja ("5-ös és 6-os metró")
@Cifu78: Budapesten a légszennyezés NEM a tömegközlekedést használók miatt van, hanem az oda-onnan kocsival ingázók (mint te), beszállítók és a jelentős és felesleges átmenőforgalom miatt.

Nem értem, mi a problémád a város és a vidék funkcióival. Igen, vidéken 'jó' a levegő, a kutya meg a kölykök futkoshatnak kedvükre, de NINCS munka, csak a falusi önellátó parasztgazdálkodás maximum, nincsenek jó iskolák, meg amúgy semmi sincs. A "város" meg NEM arról szól, hogy minden sarkon legyen egy erdő, ahol a gyerekek rohangálhatnak, meg tyúkok, tehenek sétáljanak a búzatáblák mellett a földutakon keresztül-kasul, mert az olyan csodálatos és "természetközeli" valamiért. Ráadásul sok falu mellett nincs erdő, mert már mindet kiirtották a búzatáblák miatt...A város nem az önellátó parasztgazdálkodásról szól, hanem azokért van, akik annál többet akarnak. És nagyon is szerencsés Budapest, hogy vannak körülötte erdők, ahová hétvégén kirándulhatnak az emberek.

Felettébb érdekes az is, hogy bár annyira utálod a "betondzsungelt" (gondolom te a várost is úgy képzelnéd el, hogy falusi házak kerttel, erdővel, patakkal, rétekkel, kispadokon pletykáló fejkendős Bözsi nénikkel, és holtrészeg, kapát szorongató Józsi bácsikkal), mégis ide jársz dolgozni és kétszer annyi pénzt keresni (a többi hozzád hasonlóval együtt)! Az bezzeg jó neked és nem tiltakozol ellene, hogy a betondzsungelben összpontosul minden, itt mindent megtalálsz és anyagilag, szakmailag sokkal jobb és több lehetőséget kínál neked, mint a kerted a házad körül, ahol csak rohangálni lehet meg kiscsirkéket tenyészteni. Mindezt nagy kegyesen elfogadod a "betondzsungeltől", ugye? Mindent akarnál egyszerre...

Arról nem is beszélve, hogy azt az időt, amit ingázással töltesz, azt NEM a családoddal töltöd, a gyerekeid, kutyád nélküled rohangálnak a csodálatos, jó levegőjű kertedben... amikor éppen nem ingáznak iskolába járva a betondzsungel és a kerted között. Én éppen azokat a gyerekeket sajnálom, akik hajnalban kelnek és 2-3 órát töltenek csak azzal, hogy iskolába járjanak.

Bejegyzés: Budapest Észak-Déli Regionális Gyorsvasútja ("5-ös és 6-os metró")
Vicces, hogy én is Martonvásárról járok és pont az ellenkező következtetésre jutottam. A Lehel tér környékén már nincs ingyenes parkolás, és a munkáltatóm nem tud parkolót adni. Így eleve plussz havi 9000 lenne a parkolás. Ráadásul mióta befejezték a vasút felújítását simán gyorsabb a tömegközlekedéssel hazajutni, nem sokkal csak kb 15 perccel. Másrészt neked Cifu ahogy írtad korábban azért ennyi a napi bejutás, mert a tömeggel ellentétes ritmusban dolgozol, ha ugyanúgy 8-9-kor lenne a munkakezdésed akkor tuti nem 40 perc lenne a napi bejutásod.

Hogy a témához is hozzászóljak, az elképzelés nem rossz, már csak a többi vasútvonalat is belevenni valahogy a koncepcióba, hogy a Kelet felől érkezők bejutása is megoldódjon. Illetve, a Gödöllői HÉV bekapcsolása a rendszerbe még többet lendítene a dolgokon

Bejegyzés: Budapest Észak-Déli Regionális Gyorsvasútja ("5-ös és 6-os metró")
@Cifu78: Részben neked is köszönhető a légszennyezés, dugó, miegyéb, remélem ezt is belátod :)
Gyerekek kérdése érthető, csak sok kompromisszummal jár.
- Apa korán megy, este jön, mert napi 1,5-2 órákat ingázik. - Bárhová kell menni, kell a kocsi.
- Középiskolába gyerek majd ingázik, korán kell miatta, stb.

Gondolom a házatok nem a buszmegálló, vasútállomás mellett van. Oda is el kell jutni.

Kinek, mi a fontosabb.

Bejegyzés: Budapest Észak-Déli Regionális Gyorsvasútja ("5-ös és 6-os metró")
@Fodor Balázs: Lám, az előbb emlegetett "10-ből 10-szer olyan szól hozzá, aki számára az ingázás elképzelhetettlen, illetve az autó mint olyan üldözendő és kiirtandó métely... :P " kategória hozzászólása.

Tényleg felesleges az ilyen blogokban hozzászólni. Konstruktivitás nulla, szájtépés ezerrel...

Bejegyzés: Budapest Észak-Déli Regionális Gyorsvasútja ("5-ös és 6-os metró")
"Hogy miért nem költözök be a városba? Mert nem szeretem, ha azt hallom, hogy ordibál a oldalsó szomszéd, hogy fúrja a falatt az alattam lakó, és hogy döngölik egymást az ágyben a felettem lakók. Viszont szeretem feltekerni a házimozi hangerejét úgy, hogy ezzel még mindig nem zavarom a szomszéd házban lakókat, és szeretem, ha a kutyám vígan rohangálhat a kertben, és nincs a lakásba bezárva nap közben. A kertes ház "luxusát" Bp. határain belül pedig aligha engedhetném meg magamnak (vagy legfeljebb olyan helyeken, mint Pesterzsébet, ahova érthető okokból nem kívánkozom). "

Magyarul luxust akarsz és azt, hogy más viszont szívja a te autód füstjét cserébe.

Bejegyzés: Budapest Észak-Déli Regionális Gyorsvasútja ("5-ös és 6-os metró")
@AlexAston: Még egyszer: én elfogadom. A gyerekek számára meg aligha "sz*patás", hiszen óvoda, általános iskola van helyben, én is tök jól el tudtam vonatozni középiskolában (Martonvásár-Érd vonattal és busszal ~30 perc), főiskolára pedig már teljesen más világ (én először Máv-al és BKV-val, később autóval jártam).

Cserébe a gyerek valódi zöld övezetben nő fel, légszennyezettség miatt nem kell aggódni és a többi. Én is ebben nőttem fel, és nagyon sajnálom azokat, akik a betondzsungelben nőnek fel, és ha erdőt akarnak látni, akkor a Hármas-határ hegyre vonulnak fel.

Kinek mi a fontos. Én fontosabbnak tartom, hogy a gyermekeim egészséges környezetben nőjennek fel, és ez Budapest határain belül (szerintem) nehézkesen megvalósítható...

A félreértések végett pont az autók légszennyezettsége miatt is jobban örülnék a tömegközlekedéssel való ingázás életképes opciójának, ezért is szoktam az ilyen cikkekhez hozzászólni, mert a tapasztalatom szerint sokszor olyanok akarják a problémát megérteni, akiknek nincs első kézből tapasztalatuk a témában. Mondjuk az is igaz, hogy hiába szólok hozzá, hiszen 10-ből 10-szer olyan szól hozzá, aki számára az ingázás elképzelhetettlen, illetve az autó mint olyan üldözendő és kiirtandó métely... :P

Bejegyzés: Budapest Észak-Déli Regionális Gyorsvasútja ("5-ös és 6-os metró")
@Cifu78: Én speciel 20-25 perc alatt, de még ez is sok szerintem.
Nem az én életvitelem a napi 1,5-2 óra ingázás.
Akinek az, lelke rajta, de akkor fogadja el, hogy az ingázás nem habostorta. Nem beszélve a gyerekek sz*patásáról, akiknek rémálom lesz az iskolába járás, mert tömegközlekedéssel baromi sok idő, emiatt sok dologból kimaradnak. Ha meg kollégium, albérlet, az ugye nincs ingyen.

Bejegyzés: Budapest Észak-Déli Regionális Gyorsvasútja ("5-ös és 6-os metró")
@AlexAston: Én nem panaszkodtam, szóval ha nem tudod értelmezni mit írok, akkor mi alapján szeretnél ítélkezni?

Tök jól elvagyok autóközlekedéssel, napi kétszer 35-55 percet utazok a munkahelyemre, ami úgy vélem teljesen elfogadható, te mennyi idő alatt érsz be a munkahelyedre? Na ugye...

A cikk arról szól, hogy lehetne az ingázókat rávenni arra, hogy autó helyett a tömegközlekedést válasszák. Én erre reflektáltam a saját példámmal.

Most vagy nem sikerült végigolvasni, vagy nem sikerült értelmezni a leírtakat...

Bejegyzés: Budapest Észak-Déli Regionális Gyorsvasútja ("5-ös és 6-os metró")
süti beállítások módosítása